نکات ایمنی مسواک زدن در طول COVID-19
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


نکات ایمنی مسواک زدن در طول COVID-19

https://www.thehealthy.com/wp-content/uploads/2019/01/GettyImages-758312097.jpg

نکات ایمنی مسواک زدن در طول COVID-19

COVID-19 یک ویروس کرونا ویروس جدید است ، یک بیماری جدید که در سراسر جهان گسترش می یابد و هزاران نفر را به کام مرگ می کشاند. دانشمندان هنوز در حال بررسی این ویروس و نحوه انتشار آن هستند. با این حال ، اعتقاد بر این است که COVID-19 در هنگام سرفه یا عطسه فرد آلوده گسترش می یابد. همچنین می توانید با لمس مناطق آلوده ویروس را بگیرید.

 

اگر بیمار هستید ، ممکن است این ویروس موجود در بزاق مسواک شما را آلوده کند. اگر مسواک های شما در همان نگهدارنده سایر اعضای خانواده قرار داشته باشد ، می توانید ویروس را به سایر افراد خانه خود منتقل کنید.

 

همه علائم COVID-19 را نشان نمی دهند. برخی از افراد ممکن است بدون علامت باشند ، بنابراین در این دوره حتماً بهداشت و مسواک را رعایت کنید. بیشتر مراقب باشید تا سایر اعضای خانه خود را در معرض خطر بیماری قرار ندهید.

 

افراد مسن و مبتلایان به بیماری های همراه یا بیماری جدی پزشکی به ویژه در معرض خطر علائم شدید COVID-19 هستند.

 

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی نظارت بر ایمنی مسواک در هنگام شیوع COVID-19 آورده شده است:

 

مسواک باید فاصله اجتماعی را ببیند!

 

اگر علائم COVID-19 دارید یا در معرض ویروس هستید ، باید مسواک خود را جداگانه ذخیره کنید. همچنین ممکن است لازم باشد خود را منزوی کنید. از نگهداری برس های خود در کنار مسواک دیگران خودداری کنید.

 

آن را به صورت قائم در یک نگهدارنده یا ظرف جداگانه نگه دارید و آن را کنار تخت خواب خود یا سایر مناطق خانه قرار دهید.

 

ابتدا دستان خود را بشویید

 

قبل از مسواک زدن یا کشیدن نخ دندان حتما دست های خود را بشویید. CDC توصیه می کند برای از بین بردن ویروس ، دستان خود را به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید. همچنین می توانید از ضد عفونی کننده دست یا الکل 70٪ ایزوپروپیل استفاده کنید. همچنین باید پس از مسواک زدن یا کشیدن نخ دندان دست های خود را بشویید.

 

مسواک خود را همیشه ضد عفونی کنید

 

مسواک خود را به خصوص دسته آن را ضد عفونی کنید. با مواد ضد عفونی کننده پاک کنید. طبق موسسه ملی بهداشت ، COVID-19 می تواند در پلاستیک برای 2-3 روز زنده بماند. ممکن است با لمس سطوح آلوده آلوده شوید. CDC ضد عفونی با محلول رقیق کننده سفید کننده را توصیه می کند. همچنین می توانید حداقل 70٪ الکل استفاده کنید.

 

خمیر دندان خود را تهیه کنید

 

هنگام تقسیم لوله خمیر دندان با بقیه خانه مراقب باشید. از لمس لوله با مسواک خودداری کنید. مقدار یک نخود را روی نوک فشرده کنید ، سپس خمیر دندان را به موها بمالید.

 

همچنین می توانید خمیر دندان خود را بخرید و آن را با بقیه اعضای خانواده به اشتراک نگذارید.

 

مسواک ها را به اشتراک نگذارید

 

اگر عادت دارید مسواک خود را با شریک زندگی خود تقسیم کنید ، اکنون زمان خرید مسواک خودتان است. مسواک ها حتی پس از شستشوی قابل مشاهده 100٪ تمیز نیستند. مطمئن شوید که بچه های شما مسواک مخصوص به خود را دارند.

 

کودکان تمایل دارند قلم موها را بگیرند و از برس اشتباه استفاده کنند. برای جلوگیری از تغییر میکروب و باکتری ، حتماً برسها را رنگ کنید یا نام کودکان را روی دسته برس بنویسید.

 

اطمینان حاصل کنید که هنگام مسواک زدن کودکان با احتیاط مراقبت می کنید. کودکان بهداشت دندانی مناسبی ندارند و می توانند به راحتی میکروب پخش کنند.

 

مسواک خود را عوض کنید

 

پس از پایان بیماری مسواک خود را پاک کنید. جای دیگری را جایگزین کنید تا دیگر مریض نشوید. اگر از مسواک برقی استفاده می کنید ، همیشه آن را با یک نازل جدید جایگزین کنید. حقیقت این است که شما باید هر 3 تا 4 ماه مسواک خود را عوض کنید. با وجود بیماری همه گیر ، هنوز مراقبت از بهداشت دهان و دندان خود مهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ویروس کرونا،بهداشت دهان و دندان،دهانشویه،دندانپزشکی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.